zondag 7 april 2013

I'm Back! Well, sort of...

Goedenavond (of -ochtend, of -middag, net wanneer jij, mijn lieve lezer dit leest). 
Ik miste jullie. Ik miste het delen van mijn inspiratie, mijn leven, mijn eten, mijn lief en mijn leed op het internet. Een tijdje deed ik het met veel plezier elke dag. Toen kreeg ik werk. Één of twee weken lang deed ik nog een boel moeite om te bloggen en te werken en te mamma'en en te huishouden etc, etc. Maar dat lukte me niet. Voor m'n gevoel was het alles of niets. Elke dag iets leuks 't net op, of rien de rien. Helaas werd het het laatste. 

Nu denk ik: er moet ook een tussenweg zijn. Ik heb teveel mooie plaatjes, lekkere recepten en ander leuks verzameld om het niet te delen. Dus het plan is: ik doe maar wat. Als ik iets leuks heb, dan plaats ik het hier. Als ik niets leuks heb, dan ga ik niet krampachtig naar iets zoeken, om maar iets te posten te hebben. 

Deal?

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...