vrijdag 7 december 2012

Friday Favorites

Favoriete foto
Mag je je eigen kind uitlachen, als het echt heel erg grappig is? Jullie krijgen allemaal een halve minuut om te lachen. GO!

Favoriete avondje uit
Met mijn oude middelbare school 'gang' (lieve vriendinnetjes Sterre, Nicky en Kathleen) gingen we een avondje naar Rotterdam, waar we bij Shabu Shabu gingen eten. Deze burgerlijke mamma moest al redelijk vroeg naar huis, maar ik hoorde dat daarna de alcohol rijkelijk vloeide... :) (excuses voor de kwaliteit van de foto).

Favoriete helpende hand
Een extra Liva-fotootje vandaag. Ik geloof niet dat hardwerkende Bernard echt veel aan haar had, maar ze had het naar haar zin!

Favoriete liedje
Dit is zo'n leuk liedje! :) Dit is het type liedje dat ik 40 keer kan luisteren en dan nog ben ik het niet zat. 'nough said.

Fijn weekend allemaal! Wij gaan lekker de kerstboom opzetten, wat zijn jullie plannen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...