vrijdag 21 december 2012

Friday Favorites

Favoriete Film
The Hobbit: An Unexpected Journey, natuurlijk. Ik keek er al ontzettend naar uit en hij overtrof al mijn verwachtingen (en dat zegt wel wat, als je al hoge verwachtingen hebt, denk ik zo). Ik vond het vooral mooi hoe Peter Jackson hem perfect heeft laten aansluiten op de Lord of the Rings trilogie, het camerawerk was weer prachtig, hij was grappig, ontroerend, spannend... Mijn Middle-earth obsessie is weer aangewakkerd.

Favoriete bezigheid
 De extended editions van The Lord of the Rings kijken, alweer natuurlijk. Omdat ik geen tijd had om de boeken te lezen, helaas. Ik lees erg vlot, maar waarschijnlijk was ik er dan nog minstens een week mee bezig geweest (een kindje tussendoor houd je wel bezig, namelijk) en The Hobbit stond al op de planning. Dan maar zo (en oh, oh, wat is dat naar...).

Favoriete half-jarige
Kleine Liva werd geboren op 15 juni, dus afgelopen zaterdag was mademoiselle O'Herne precies 6 maanden oud! Omdat er nog niet veel meer in haar mondje verdwijnt dan liters melk en een beetje groente en fruit, vierden we het maar met haar favoriete bezigheid: mamma's haren eruit trekken terwijl ze doet alsof ze eigenlijk heel erg lief is ;-).

Favoriete eten
Hoe kan er nou een Friday Favorites zijn zonder eten?! Ik maakte deze week eerst risotto met champignons en rauwe ham op een bedje van veldsla. De risotto was niet helemaal goed gelukt, blijkbaar verschillen de verhoudingen per merk heel erg, maar de smaken waren echt heerlijk bij elkaar! De middag erna hadden we een lunch van de leftovers, was ook erg lekker!

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...