zaterdag 8 december 2012

Kerst Wishlist

De Sint is het land nog niet uit, of ik heb mijn kerstlijstje alweer klaar. Als je goed kijkt, zie je dat dit een trap is. Hoe cool is dit?! Ik houd erg van lezen, maar ik heb nog lang niet zoveel boeken in mijn bezit als ik zou willen. Zo'n trap is een hele goede reden om mijn collectie uit te breiden. 

 Ook al zo'n cool woon-dingetje. New Yorkse trappen voor aan je muur. Helaas érg aan de prijs, zeker voor iets dat relatief nutteloos is.

 Dit kunnen we daarentegen natuurlijk wel makkelijk maken. Even wat mooie foto's uitzoeken (van de kleine meid, natuurlijk) en op doek laten drukken. Leuk plannetje voor januari.

Wij hebben een super leuk kleed, maar eigenlijk is het een pain in the ass. Het is gemaakt van wollen 'balletjes' die op kiezels lijken. Alleen komen er per dag ongeveer viertien ziljoen pluizen af en blijft alles er tussen zitten. Oh, en het is ongeveer 5 centimeter dik, dus een tafel erop gaat bijna niet. Ook vind ik het zonde dat als je er een tafel opzet, je de helft van het kleed niet meer kan zien. Maar zoiets als dit is wel heel erg leuk...

 En als we dan toch bezig zijn, zulk haar, alstublieft. Dan bedoel ik dus dat ik op sta en dan ziet het er zo uit. A girl can dream.

Wat zijn jullie wensen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...