donderdag 15 november 2012

An Unexpected Journey

Oh my gosh, oh my gosh, oh my gosh! Zo zat ik dinsdagavond in de bioscoop (Twilight Marathon, waar over morgen meer). Reden: de trailer van The Hobbit zag ik hier voor het eerst. Het is een beetje nerderig, maar ik ben groot Lord of the Rings fan. De LotR-trilogie? Drie keer gelezen, waarvan één keer in het Engels. Engels was eigenlijk fijner, maar de eerste keer dat ik ze heb gelezen zat ik in de eerste klas van de middelbare school, dus toen was deze boeken in het Engels een beetje veel gevraagd.   De films? Talloze keren gezien, de 'gewone' dvdbox staat bij mijn pappa, de extended editions heb ik thuis. De soundtrack staat op m'n iPhone (prachtige muziek!) en vroeger had ik er, ja echt, posters van op mijn kamer. De 'achtergrondboeken' heb ik ook allemaal gelezen en in bezit, alleen wat minder vaak. Het boek de Hobbit heb ik denk ik een keer of 5 gelezen. Het is echt een leuk boek, goed verhaal en je komt er gemakkelijk doorheen. Vandaar mijn blijdschap toen ik zag dat deze ein-de-lijk werd verfilmd. Door Peter Jackson, de regisseur van de eerste films. Samen met de originele cast. Ik ben een gelukkig mens. Wie gaat er nog meer naar de première? Het wordt VET.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...