vrijdag 23 november 2012

Friday Favorites


Favoriete YouTuber
Met Tel Sell stem: Heb jij wel eens moeite met slapen? Lig jij wel eens naast je man te woelen, terwijl hij lekker slaapt? Lig jij wel eens te piekeren, te zuchten en te steunen? Dan zijn jouw problemen vanaf nu voorbij! Probeer nu gratis: de hypnotiserende stem van TheOneLilium! 
Even serieus, deze meid is mijn absolute redding. Door haar heerlijke stem lig ik binnen no-time in dromenland. Ik geloof niet dat ik het einde van het filmpje al wel eens heb gehoord. Je kan het allicht uitproberen, baadt het niet, dan schaadt het ook niet!

Favoriete foto
De uitvergrote 'Liva in Berenpak' die je vanaf de muur op je toekijkt. Door haar prachtige ogen, 'grijpt' de foto je meteen, zodra je de woonkamer binnenkomt. Ik ben er echt heel erg blij mee!

Favoriete bezigheid
Kathleen en ik zijn druk bezig met ons projectje, waar we al een naam voor hebben bedacht: VeraLean. 

Favoriete film

Ja, Bernard en ik waren alwéér naar de film, dit keer de nieuwe James Bond, Skyfall. Terwijl Liva lekker mijn afgekolfde melk uit een flesje kreeg bij opa, konden wij genieten van een goed verhaal met zowel oude bekenden (niet alleen mensen!) als nieuwe toevoegingen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...