donderdag 1 november 2012

Looks and Likes








Iedereen (of in elk geval, elke vrouw) heeft wel eens van deze ochtenden; je stapt uit bed, springt onder de douche, droogt je haar, je doet wat deo op, en DAN. Onder de douche begint bij mij het grote verzinnen al. Wat moet ik aan?! Er zijn verschillende factoren waar je rekening mee moet houden. Het weer, je to-do list van de dag, je mood en bij mij is de borstvoeding een groot dilemma. Vandaar dat ik, als ik achter mijn computer zit, graag foto's opsla van outfits die me aanspreken. Als ik het echt niet meer weet, ga ik even door mijn mapje met foto's en voilà, ineens weet ik weer welke broek ik met welk shirt moet combineren. Misschien is het een beetje oppervlakkig, maar ik voel me echt prettiger als ik me fijn voel in mijn kleding. Sharing is Caring, dus hierbij mijn nieuwste aanwinsten! 

foto's stockholmstreetstyle, garancedore, marantphiles, theyallhateus

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4167237/?claim=3ngmk4c9hhd">Follow my blog with Bloglovin</a>

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...