maandag 5 november 2012

Casa Bonita


Naast mijn outfit-plaatjes-verzamelwoede bewaar ik ook honderden foto's van inrichtingen van huizen op mijn computer. Ik (en Bernard ook, trouwens) houd ervan om van allerlei verschillende winkels en plaatsen spulletjes mee te nemen voor onze mansion. Veel van onze spullen komen bij winkels als Loods 5 en de Trendhopper vandaan, aangevuld met specialere spulletjes. Heerlijk om zo ons eigen plekje te maken en om ons huis zo 'eigen' te maken. 
Dit was één van de inspiratie foto's voor onze eigen krijt- en magneetmuur.

Deze foto is genomen op een beurs. Echt prachtig, zo'n donkere badkamer. Lijkt mij ontzettend rustgevend.

Precies mijn stijl, dat ruwe hout met die gladde vloer en die prachtige strakke schoorsteen.



Zelfde verhaal, authentieke balken met die vloer en die meubels... wauw!


Deze foto gaat het me meer om het uitzicht, om zó wakker te worden...

Foto's: My ideal home...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...