dinsdag 6 november 2012

Blogs I Follow: Eten


'Maar Vera, waar haal jij al die inspiratie voor die heerlijke recepten vandaan?'
Nou lieve kijkbuiskindertjes, dat zal ik jullie eens vertellen. Hier op een rijtje mijn favoriete eet- en recepten weblogs en sites.

culy.nl

Ge-wel-di-ge site van een meisje dat ik al jaren op internet volg. Met de beste tips, trucs, hotspots en recepten. Hoe herken je een rijpe avocado, hoe maak je de beste tiramisu, waar koop ik mooie spulletjes voor in mijn keuken en hoe eet je een cupcake? Allemaal vragen waarop Culy een antwoord geeft. Ook voor dagelijkse recepten en to-die-for koffierecepten.

watetenwijvandaag.blogspot.nl

Een blog die regelmatig geüpdate wordt met heerlijke recepten. Veel brood (ben ik niet zo'n fan van) en veel soep en pasta (ben ik heel erg fan van). Vooral de koude preisoep (die ik gewoon warm heb gegeten, met dit weer hoeft koud voor mij niet direct) en de romige kool met zalm was heerlijk.

ohmyfoodness.nl

Gezellige site van twee leuke meiden met veel recepten. Heel overzichtelijk, want alles is onderverdeeld in categorieën. Ook veel biologische en calorie-arme recepten.

Ook haal ik veel recepten gewoon uit de allerhande. Laatst hebben we erg lekkere risotto met kip en walnoten op, aanradertje! Ik vind het vooral erg handig dat je boodschappenlijstje vanaf je computer met de alberheijnapp, appie, kan synchroniseren en deze meteen op de looproute van jouw AH kan zetten. Je kan ook makkelijk recepten bij je favorieten zetten, zodat je er zowel met je computer als met je smartphone bij kan.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...