vrijdag 16 november 2012

Friday Favorites

Favoriete film
Yep. The Twilight Saga: Breaking Dawn part 2. Ik had nooit iets met Twilight. Na alle verhalen over sparkling vampieren en een belabberd verhaal hoefde het voor mij niet echt. Ik had deel 1 wel eens gezien, en deel 3 zelfs wel eens in de bioscoop met vriendinnetjes, maar daar was het bij gebleven. Maar, de oom van mijn man nodigde ons uit om mee te gaan naar de marathon, dus ik heb in twee dagen de eerste drie films gekeken. Deel 1 vond ik mwah, meer een inleiding in het verhaal. Deel 2 vond ik ook best suf, maar deel 3 werd al een heel stuk beter. Mooie actiescènes en goede special effects. Deel 4 vond ik ook zozo, maar dan deel 5. De afsluiter was echt wel heel erg tof. Ik wil niet teveel verraden, maar het is echt een aanrader. Schitterend camerawerk, prachtige effecten, mooi verhaal, mooie beelden en niet te misselijkmakend zoet.

Favoriete liedje

Ik kwam dit liedje laatst pas tegen, toen hij onder een filmpje zat die ik tegen kwam (thank you, Shazam!). Toen ik Twilight aan het kijken was, zat hij daar ook onder. Hij is erg zoetsappig, normaal ben ik daar helemaal niet van, maar met dit weer is het wel fijn.

Favoriete schoenen

Dé Isabel Marant sneakers. Ze zijn als een stiekeme liefde, ik krijg ze maar niet uit mijn hoofd. elk plaatje dat ik tegenkom sla ik obsessief op op mijn computer, ik zit er serieus over te denken om er een blogpost aan te wijden (interesse?). Maar, met een prijs van 450 euro liggen ze ietsjes buiten bereik. Ik blijf gewoon dromen.

Favoriete 9gag

Hahahahahahaha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...