vrijdag 30 november 2012

Friday Favorites


Favoriete Sneakers

Ze zijn er eindelijk! Niet de originele van Isabel Marant, want nee, ik heb geen 450 euro klaar liggen, zeker niet voor een paar schoenen (die ik misschien volgend seizoen niet meer draag). Maar yes, de 'nepperds' zijn binnen! En man oh man, wat zijn ze leuk en fijn en goed te combineren.

Favoriete Filmpje

Wat een cuties, hè? Ik geloof dat minstens tien mensen dit filmpje naar me hebben gestuurd, omdat iedereen dacht dat ik hem leuk zou vinden. And yes, indeed. I love it.

Favoriete vooruitgang
Ze kan zitten. Nou ja, soort van dan, ze zit nog niet helemaal rechtop en ze kukelt ook nog wel snel om, maar het gaat om het idee, toch? Hier is ze net 23 weken oud (5 maanden, voor de mensen die niet willen rekenen).

Favoriete look

Julie (sincerely, jules) is zo'n mooie meid, die er altijd zo goed uitziet. Ik denk dat ze tevens mijn favoriete blogger van de week is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...